15 maart 2018

Zin om verder te rennen

Alweer een week geleden deze foto! Wat scheen het zonnetje heerlijk en wat was het een lekker rondje hardlopen. 


Helaas zette de verkoudheid 's avonds goed door. Het hoesten, snotteren en suizen duurt nu al een week en heeft me heel wat energie gekost. Ik hoop zo dat het energielevel gauw weer wat omhoog gaat, want wat heb ik zin om verder te rennen!

Ik weet niet precies waarom, maar ik houd me weer meer bezig met de verhalen van christenen die vervolgd worden. Het komt denk ik door dit kleine, intens verdrietige stukje dat ik las in het krantje van de SDOK:


Het verlangen is er al een poosje om samen met anderen hiervoor te bidden, wat me tegenhield was om het dan elke week of om de twee weken of elke maand te doen. Dat idee heb ik overboord gegooid en nu gaan we gewoon 1 keer bidden!  

Even iets anders

Vanmiddag uit school zouden we eieren gaan verven. Af en toe even iets leuks doen als ze uit school komen, is altijd zo gezellig! En dit is het resultaat. Ik laat het vooral zien omdat het zo super simpel en toch ook heel leuk is.


Tot slot:

De afgelopen week heb ik 3 recensies geschreven over de volgende boeken, misschien wil je ze lezen:
  1. 'Vurig' van Priscilla Shirer
  2. 'Van kruis naar kroon' van Ron van der Spoel
  3. 'Kruistocht' van Tim Keller


2 opmerkingen:

Marieke zei

Heerlijk hè, dat rennen!? Hopelijk ben je weer opgeknapt.
Verdrietig stukje...

Gail - Aritha zei

Ik bid ook in mijn eentje. Ben eigenlijk niet zo goed in "samen bidden" als ik eerlijk ben.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.