26 juni 2017

Beetje krap in het vliegtuig

Vandaag de nieuwste kamer gesopt en alle spullen uit hun oude kamer hierheen gebracht en netjes gemaakt. De kamer moet nog afgewerkt worden en er zijn nog (teveel) leuke dingen die opgehangen moeten worden, maar dat komt nog, misschien wel pas na de zomervakantie.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

En zo kwam deze kamer dan weer leeg en moest ook schoon gemaakt, dat is nu klaar. Nu alleen nog een bed er in, die gaan we vandaag kopen:)

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

En ondertussen zit R maar een beetje krap in het vliegtuig!
Nog twee vluchten te gaan...

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

En nog even onze tuin:
Er ligt aan de andere kant en achterin een hoop puin, dat gaan we zaterdag wegbrengen, dan wordt het weer een beetje leeg en een stuk gezelliger om in de tuin te zitten.
Ik heb de bakken veel te vol gezaaid, dat moet ik eens afleren. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zulke enorme planten uit die kleine zaadjes komen!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Zoveel bloemen aan de courgetteplant!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Rechts tegen de schutting aan zit nog een braamstruikje in de verdrukking.
En vooraan, onder die grote bladeren, doet een komkommerplant wanhopig zijn best om er boven uit te komen.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Tomaatjes!

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Ook zo groot geworden! Onderin zitten nog een paar augurkenplantjes.

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Nou ja, die les neem ik volgend jaar maar weer mee
of ik geef er nog een een plekje in het midden.

2 opmerkingen:

Lisanne van Dijk zei

Oh wat een mooie courgetteplant!! Die van mij zit stampvol met luizen :-(( en het veel te vol zaaien herken ik wel.
Fijn dat je zoon weer thuis is!!

Lieneke van Vuuren zei

Wat jammer, daar moet toch wel iets voor zijn?!
Zeker, genieten!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.