5 november 2016

Leuke ideetjes voor november en december

Met een warme kop thee en een warm vest zit ik ziek te zijn op de bank. Dankzij m'n nieuwe horloge die ook m'n hartslag aangeeft, weet ik dat het me zo'n 20- 30 hartslagen per minuut meer kost om m'n hoofd rechtop te houden dan anders. Maar het is best gezellig hier. In de keuken zijn M en S druk bezig om iets lekkers te bakken. Ze gaan vanavond ook nog eten koken en ik mag niet in de keuken komen!

pictureperfectforyou:  [316/366] Grog And Black Tea (door mikeyarmish)

Ik heb voor de komende twee maanden allemaal ideetjes bedacht en ik heb er zin in!
Voor november, mijn oppasdreumesje komt drie weken niet en in die drie weken ga ik ons hele huis schoonmaken. We hebben drie lagen en dus ook drie weken, elke week een laag, dat moet lukken. Het is niet zo dat ik me zit te verheugen op het werk zelf, maar wel op het eindresultaat. Dat moet ik dan steeds maar voor ogen houden.
En december, als het hele huis er fris en fruitig uitziet, ga ik niet zo vaak de deur uit. Ik ben best vaak weg 's avonds, maar in december las ik een stop in. Dat doe ik al jaren en dat bevalt me heel goed. Er is dan meer tijd en ruimte voor elkaar, maar ook om andere dingen te doen, bv schaatsen of voorlezen (dan niet alleen voor de jongste) of iets nieuws proberen te maken, zoals deze schattige, kleine huisjes, die ik op Pinterest vond (klik op het plaatje!).

Pinterest: @katiee_emm                                                                                                                                                      More:

Voor degene die facebook hebben, er is een ontzettend leuke groep die heet Bijbelpost. Als je wilt kun je er op zoek gaan naar een penvriendin, maar er worden ook allerlei 'evenementjes' georganiseerd, waarin je gevraagd wordt je in een Bijbels thema te verdiepen en daar een mooie snailmail van te maken. Natuurlijk krijg je dan zelf ook post. En natuurlijk kun je zoiets ook naar iemand sturen buiten de groep, Genoeg creatieve ideeën om eens even goed voor te gaan zitten!

Genoeg ook voor vandaag!
Iedereen een fijn weekend!!

5 opmerkingen:

Aritha V. zei

Beterschap!

@Lineke zei

Hoop dat het een beetje beter gaat...

Aritha V. zei

Heb je ook een planning voor die drie lagen? Hoe ga je dat aanpakken?

Unknown zei

Hopen dat je je snel weer beter voelt om al die leuke dingen uit te voeren, beterschap!

ps. Ik ben benieuwd of die lieve kleine huisje lukken, zijn wel erg schattig. Mocht het lukken zou je dan misschien een foto kunnen/willen plaatsen?

Lieneke van Vuuren zei

Ga ik doen Amanda!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.