13 november 2016

Ik schrijf er wat namen bij

Wat heerlijk zeg, de bovenste verdieping is helemaal schoon! Terwijl ik daar deze week mee bezig was, maakte ik een lijstje met dingen die ik tegen kwam en die wel weg kunnen of gedaan moeten worden. Zo moesten er een paar houten stoelen in elkaar gezet worden, de wasbak ontstopt en moesten er deurtjes in een kast gezet worden. Daar is K zaterdag druk mee geweest. Zelf heb ik fijn wat verfwerk in Mar d'r kamer kunnen doen. Wat een verschil als je nu de kamer binnen komt! In plaats van fel rode balken, nu rustige lichtgrijze, zo fijn!! H had de hele week vrij en heeft me heel erg geholpen. Ik heb hem ook een spoedcursus ramen zemen gegeven en hij kon tussen de daken bij de buitenkant van het raam komen, super!


Deze week is de tweede en middelste laag aan de beurt. Eerlijk gezegd zie ik er een beetje tegenop...Stapje voor stapje maar weer!

Even naar vandaag in de gemeente. Het laatste jaar waren er veel vluchtelingen die regelmatig kwamen. Een jong gezinnetje met 3 kleine kinderen heeft hier Jezus leren kennen en kiest er nu vrijwillig voor om terug te gaan naar het Midden-Oosten. De vader vertelde vandaag dat het eerste wat hij gaat doen is anderen over Jezus vertellen. Daar word ik wel een beetje stil van... M vindt het niet makkelijk, zij heeft veel met de kinderen opgetrokken en gaat ze vast missen. 
Op de kamer van Mar kwam ik dit op haar raam tegen, in gedachten schrijf ik er wat namen bij...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.