30 november 2016

Elke ochtend om half 8 ontbijt

Nog een dagje november en die maand is alweer voorbij. Ik heb iets leuks bedacht voor de maand december. Al eerder vertelde ik dat ik deze maand al mijn activiteiten stop zet, zodat ik 's avonds fijn thuis kan zijn. Maar nu heb ik nog iets bedacht. Elke ochtend zorg ik dat om half 8 de tafel gedekt staat en lezen we een stukje uit het boek 'Pak het grootste geschenk maar uit'.

PAK HET GROOTSTE GESCHENK MAAR UIT

Een mooi boek, ik denk ideaal voor gezinnen met kinderen met leeftijden die wat verder uit elkaar liggen. Op mijn andere blog kun je er meer over lezen. Ook dat ik in december verschillende blogjes zal plaatsen over deze ontbijtjes en wat we er mee doen.

Vandaag een rustig dagje, ik geniet ervan! Eerst maar eens een kopje koffie drinken, dat heb ik nog niet gedaan. S hangt een beetje tegen me aan, ze is een beetje ziek, eens kijken of we nog een leuk boekje hebben om voor te lezen.
Fijne woensdag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.