29 april 2024

Hij viel van de stam en plonsde in het water

Mijn laatste werkdag! Het was bijzonder fijn om deze eerste 8 dagen van het leven van F elke dag in dit gezinnetje te mogen zijn. Het is vandaag onze trouwdag en ons avontuur samen begon 28 jaar geleden Zo blanco en zo geen idee wat de toekomst zou brengen. Het is niet altijd makkelijk geweest, maar we zijn nu hier en zo gezegend met onze (schoon-, pleeg- klein)kinderen. En wat toch vooral de boventoon voert is:
Prijs de Heer! We zijn nog in leven!

Van de week nam ik H even mee naar buiten, de poes die we tegen kwamen en dezelfde kleur jas als H had, vond ze wel erg leuk.


Een heel nest vol met kleine meerkoetjes, die vond ik dan weer leuk!
We bleven een poosje staan en toen wandelde er een mevrouw langs, we maakten een praatje en bleken collega's te zijn van dezelfde organisatie. Ze werkt er al 38 jaar! Dat was even grappig!


Vanochtend werkte ik nog een ochtendje en daarna reed ik gelijk door naar de verjaardag van mijn neef, die 19 is geworden. We lunchten gezellig in de tuin en maakten een mooie wandeling.
'Kijk oma!!'
zei m'n nichtje.
En wat zagen we daar?
Ik had het nooit geraden, had het ook nog nooit gezien zo in de vrije natuur.


Een echte schildpad! Geweldig!
Ik kon er niks aan doen dat ik in de lach schoot toen hij van de stam viel en in het water plonsde. het was zo'n leuk gezicht. Ik hoop dat zijn schild nog heel is en hij kan zwemmen. Anders zou ik me schamen dat ik moest lachen.


Wat een heerlijk weer is het vandaag, ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten!


Toen we thuis kwamen gingen we een ijsje halen om te vieren dat het vakantie is.
En nu ga ik eten maken:
Libanese salade met kip en platbrood 😋

❤❤❤

(De komende twee weken schrijf ik elke dag een blogje. Alleen zal het niet altijd op dit blog zijn, maar ook op mijn andere blog. Op deze blog pik ik vaak de mooie momenten eruit, waar ik nog van nageniet. Op mijn andere blog haal ik vaak een gedachte naar voren n.a.v. een boek dat ik lees of een lied dat ik luister, die blogjes zijn dan ook veel korter. Je vindt de andere blog door op deze zin te klikken.)



1 opmerking:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Wat leuk een dagelijks blogje!

en ik ga ook je andere blog opzoeken.

groeten van Marijke

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.