26 juli 2022

Pannenkoeken met kip en saté

Gisteren bivakkeerde we een poosje onder de grond. Dat was best spannend zoals je kunt zien. Nee hoor, dat viel reuzemee! Er waren allemaal schilderingen, die er op de foto gewoon 3D uitzagen, heel erg knap!


Grappig toch?!


Je kon er ook lekker aan de slag met een stuk zacht steen. Onvoorstelbaar wat je daar allemaal van kunt maken!


Het was een wat andere grot dan we hadden gedacht, het viel eerlijk gezegd wel een klein beetje tegen. Maar toch zijn we er een aardig poosje zoet geweest en vonden de meiden het leuk.


Na het grottenspektakel haalden we nog een ijsje en splitsten we de groep. K ging boodschappen doen en ik ging tanken. Op zich is daar natuurlijk niks vermeldenswaardig aan, ware het niet dat L dan tijdens het tanken de auto uitschiet met haar camera en even verderop een paar mooie foto's maakt. Ik zie haar terug komen, ga betalen, stap de auto in en wil de weg oprijden. Gelukkig had S door dat L er nog niet was. En daar kwam ze aangelopen. Het zijn wel héle mooie plaatjes geworden die ze heeft geschoten!



Vandaag maakten we een wandeling. En we maakten heel wat stopjes om wat te drinken...


En foto's te maken


Het was een prachtige omgeving. En dit uitzicht hadden we helemaal niet verwacht! Hier waren ze aan het werk.


Weer terug bakten M, A en S verrukkelijke pannenkoeken! Pannenkoek met kip en sateh, sla en uitjes, hebben jullie dat weleens op? Ik dácht dat ik het niet lekker zou vinden, maar yumm!! En ook pannenkoeken met spek, kaas en appel.


En tussendoor vermaak ik me met een haakwerkje voor m'n kleindochtertje...😍

4 opmerkingen:

marijke zei

Wat een leuke foto's! Wij zijn vorig jaar ook wezen wandelen bij de ENCI groeve, vonden we ook heel bijzonder.

Pannenkoeken zijn altijd lekker :-)

Lieneke van Vuuren zei

Marijke, ik moest ook gelijk aan de encigroeve denken, maar dit was ergens anders, vandaar dat ik verrast was!;)

Aritha V. zei

Die eerste foto. Het is net echt!

Marleen zei

KLEINDOCHTERTJE!!! Wat een prachtig nieuws! Ik ga snel je andere blogs lezen!!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.