28 oktober 2022

M'n moeder noemt het goud

Vandaag gingen we een rondje om de plas wandelen. Ik zei maar steeds dat het zulk heerlijk weer was. En ondertussen was het genieten van m'n moeder, m'n zusjes en wat kids.
En deze paddenstoelen.


Oma trakteerde op een softijsje


We hadden een wc-stop bij de kinderboerderij


We hebben veel gepraat en ook erg gelachen


En ik vond dit ook een leuk plaatje, ik kon het niet laten er even een foto van te maken 😁


M'n moeder noemde het goud.
Niet de vorige foto
en ook niet deze paddenstoelen


Maar dit stel kleinkinderen zo op die boomstammen noemde ze goud!


En ik vond het eigenlijk ook wel goud.


Een dag met een gouden rand,
zomaar op een warme vrijdag,
eind oktober.




 

1 opmerking:

Anoniem zei

Helemaal mee eens, dat je dit met elkaar mag beleven is goud. Groeten van Marijke

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.