24 oktober 2020

Helaas niet gelukt

Zie hier...twee lekkere taarten uit de taartenactie van S:
Tenminste, ik hóóp dat ze lekker waren/zijn, want ik heb ze alleen maar ergens afgeleverd. Het is zo mooi, ze heeft meer dan €200 opgehaald! Iedereen die een taart besteld heeft en dit leest: superbedankt!


Gisteren hebben we geprobeerd alle dominostenen op te maken op tafel. Wat een stress en shagrijn als het hele rijtje weer omvalt omdat iemand tegen de tafel stoot of omdat je er zelf een tikkie tegenaan geeft. S wilde alles op kleur...


Oei oei, gaat het hier nou mis?
Nee, het bleef gewoon zo staan. Maar het is ons deze keer helaas niet gelukt om alle stenen op te krijgen. Misschien in de kerstvakantie nog eens een poging wagen.


Vroeg in de avond pakte ik m'n skeelers, bracht twee taarten weg en ook bracht ik Ha naar Ma, om uiteindelijk bij m'n zusje aan te komen. Daar wachtten we nog even op onze jongste en gingen gauw nog een rondje skeeleren. Het begon uiteindelijk behoorlijk donker te worden.


Het was maar een klein rondje. Daarna gingen we sjoelen en kregen we om de beurt deze grappigerd op onze schouder. Hij lustte ook wel een stukje...


Het was lang geleden dat ik gesjoeld had en het is wel heel leuk.


En dwars door de potjes heen konden we gewoon gezellig bijkletsen.


Vandaag moest ik even naar de winkels. S had nog wat warme truien nodig. Wat was het druk, binnen in het winkelcentrum, maar buiten ook.

Zo is het leven in de stad....

1 opmerking:

marijke zei

Wat een mooie taarten en wat een mooi bedrag voor het goede doel!

Zelf houd ik eigenlijk niet zo van spelletjes doen, maar vanwege de gezelligheid die het met zich meebrengt, vind ik het tegenwoordig wel heel leuk om te doen.

Fijne zondag! groeten van Marijke

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.