25 juli 2019

Deze zomer blijven we thuis

Deze zomer blijven we thuis, net als vorige zomer. Ik vind het niet erg, kan ontzettend genieten van alle kleine en grote dingen om me heen en ben tevreden!
Afgelopen zaterdag vierden we (A, S en ik) de verjaardag van dit mooie meisje mee. Ze is de dochter van een stel die bij me op de homegroup zit. Ik had een paar superleuke gesprekken met mensen die ook in onze gemeente bleken te zitten 🙈. O.a. met een vrouw die een jaar lang op het Logosschip mee gevaren heeft, zo mooi om te horen hoe God haar bemoedigd en bevestigd heeft!


Van maandag t/m woensdag had S een logeetje. We gingen bij de Ikea ontbijten en daar zag ik in een van die kamertjes mooie tekeningen aan de muur hangen. Ik maakte er een foto van en stuurde ze naar L voor inspiratie. L. is een weekje met vriendinnen naar een conferentie.


Delft vind ik zo'n leuk stadje! Al die grachtjes...


Zodra er wat meer schaduw in de tuin is, ga ik buiten zitten. En soms komt er ineens een rupsje voorbij:)


Wat doen we allemaal thuis? 
Vandaag is het weer zo heet. Ik begon vanochtend met deze puzzel. Elke keer een beetje verder.


Bij de kringloop kocht ik dit boek, elke middag lees ik 2 of 3 hoofdstukken, dan moet het lukken om het uit te lezen in deze zomervakantie! Het is weer eens wat anders dan ik normaal lees. Het gaat over een Joodse familie van 5 generaties. Het is heel mooi geschreven, echt genieten!


Verder hebben we een paar leuke nieuwe spellen! Het kaartspel van Kolonisten van Catan en 'Kubb'! Dat laatste deden we voor het eerst zondag uit de kerk, toen we met (een deel van) de gemeente gingen picknicken. Niet zo handig uit te leggen, maar het is erg leuk om 's avonds in de schaduw op het schoolplein te doen, voor jong en oud! Gisteren deden Ha & Ma, M en ik het met z'n vieren.

En ondertussen krijg ik appjes en mooie foto's van Mar. Ze is met het gezin waar ze altijd oppast, mee naar Italië. Heerlijk voor d'r!


L stuurt me ook elke dag wel iets en R is ook een weekje weg en appt ook weleens wat. Fijn is dat!

Vanochtend had ik voor het eerst wat bramen in m'n kwark, uit onze tuin. Nee, geen foto, al op! Te lekker;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.