28 januari 2020

Een wegvliegende reiger

Even een klein blogje met een paar foto's van een reiger die wegvliegt. Dat doe ik de laatste tijd wel meer, de natuur verstoren... Dan zie ik een reiger zitten en dan loop ik langzaam steeds dichterbij, ondertussen allemaal foto's makend, totdat hij wegvliegt en ik daar ook weer foto's van kan maken. Het zijn niet zulke hele scherpe, maar wel leuk vind ik. En ondertussen geniet ik van hoe hij dat doet en van zo'n prachtig verendek.
'Kijk naar de vogels', zegt Jezus, 'zij zaaien niet en maaien niet, en verzamelen niet in schuren; uw hemelse Vader voedt ze evenwel; gaat u ze niet ver te boven?'
En, hoewel het eigenlijk over lelies gaat, ook vogels spinnen en werken niet en gaan toch prachtig gekleed!








1 opmerking:

marijke zei

Mooie foto's en bemoedigende bijbeltekst!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.